1a april

Amningen. Jag ammar på som vanligt, Men Leo får äta mer och mer vanlig mat.
När jag äter frukost så får han gröt, när vi äter lunch får han "lunch" och sedan på kvällen får han gröt igen. Men än så länge är det bara några tsk han får, smakportioner. Så det har inte ersätt ett helt måltid än. Och där emellan så ammar jag på helt som vanligt. Men märker att han äter fler och fler tsk när han väl äter. Så blir väl automatiskt att han ammar mindre. 

Jag har ingen stress med att sluta amma Jag älskar att amma, men Leo är så nyfiken på omgivningen nu så han är svår ammad. Hemma måste jag gå in i sovrummet och amma honom för minsta lilla ljud/någon säger något så släpper han. Inte så kul när man är iväg heller. Så tror nog att sakta men säkert så kommer det schasas ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0