27e april

Det har gått ett par dagar, men det har inte hänt så mycket. 
Leos sömn är fortf helt oförändra.. suck.. och de senaste dagarna har han varit pigg och glad kl 5. Det är bara att koka starkt kaffe och gilla läget. 

Men vi har fått in jätte bra rutiner på dagarna. Leo vaknar som sagt mellan 5-6. Sedan väcker jag Z kl 8 om han inte har vaknat innan (det brukar han inte ha gjort) 
Leo sover sin första tuppis kl 9 till ungefär 10:30. Då brukar vi vara ute på olika lekplatser.
Vi äter lunch kl 12. Sedan sover Z vid 13 tiden. Han får sova i 45 min. 
Leo sover sedan sin andra tuppis vid 14 tiden och får sova max till 15:30 (men funderar på att korta ner den till 15). 
När Leo sover sin andra så får Z sitta med paddan för att det ska vara lugnt här hemma. För då sover Leo inne i sin säng. Det sägs att det är bra för att vänja honom vid sängen och förhoppningsvis sova bättre i den på natten..
 
Så ja allt är bra. Får man klaga på något är det fortf Leos sömn. Men ja, känns bättre att bara gilla läget. Att jag tänker på hur lite jag får sova gör mig inte piggare.. snarare bara tröttare. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0