3e april

Tuff natt inatt. Han somnade som vanligt vid 18:30 tiden. Sedan ammade jag honom när jag gick och la mig vid 22:30. Sedan vaknade han 00:30  Efter det vaknade han kl 02 (ja jag kollar alltid på klockan när han vaknar) sen efter det vaknade han MINST 1 gång/timmen.
När jag ammande honom vid 5 så märkte jag att han var helt blöt och att lakanet var blött, han hade kissat igenom. Så undra om han hade haft det så länge stackaren utan att jag har märkt det. Gick då upp och bytade blöja och lakan. Försökte natta om honom efter det men då var han pigg och hur glad som helst. Så jag fick ca 3 h sömn inatt.. 

Så jag har varit en zombie från och till hela dagen idag.. hoppas på en bättre natt inatt🙏

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0