6e april

Leo tar inte napp men jag vill att han ska göra det för just nu är jag hans napp.. 
Han har nästan precis lärt sig att ta flaska och den nappen är latex så idag gick jag iväg och köpte latex nappar. 
När vi kom hem och testade så tog han dem! Jag var i chock! Han hade inte de i jätte länge, men en stund och han suttade på dem. Så jag var väldigt positiv till det. 

Sen när jag skulle natta honom så ammade jag som vanligt, sedan bytade jag ut bröstet till nappen. Först suttade han vidare men sen var det som han kom på att nej detta är inte bröstet. Då blev han sur och ville inte alls ha nappen. Jag kämpade i nästan 40 min på alla olika sätt att försöka få honom att ta nappen. Men icke.. men jag ger inte upp än.. 
 
Det slutade iaf med att han somnade med den i handen😂 Ett steg närmre munnen iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0