14e februari

Alla hjärtans dag och jag har spenderat dagen med mina hjärtan, minus Alex då.. hade han varit hemma hade allt varit perfekt. Men ja förutom det så har dagen varit super mysig. Men inte så stor skillnad från andra vardagar. Zachi var på fs. Pappa var här och lunchade med mig, så det var trevligt! 
 
Nu är det helg och vi har inga planer. Är bjuden på fest imorgon men det blir så hattigt nu när Leo är så liten och jag måste ta med honom pga amningen. Han somnar tidigt på kvällarna, vid 18:30. Så då måste jag dra upp honom för att vara iväg i ca 2 h tills han ska sova igen. Så jag känner att det är mer meck än vad jag får ut av det för tillfället.. 
 
Täni, nästa alla hjärtans dag kommer Leonidas att gå på förskola antaglige?! Galet! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0