15e februari

Puh det är minst sagt långa och intensiva dagar på helgen när man är själv.. Och det gör det inte bättre att Leonidas äter typ 1 gång i timmen hela natten och sedan vaknar helt vid 6. Zachi sov fortf när Leo vaknade, dum som jag var tänkte jag att jag ville morna mig någon min innan jag går upp med honom. Han ligger alltid och små snackar lite och det brukar inte Z vakna av. Men så plötsligt så skriker han till och då vaknar Z.. så har varit igång I ETT sen 6 imorse med knappt någon sammanhängande sömn. 

När ex sov middag så tänkte jag att jag skulle försöka vila, men Leo tyckte annat, han sov bara om vagnen rörde sig. Så fick stå och köra vagn under nästan hela timmen som Z sov. 

Drygt också att vädret är så dåligt. Men vi kom ut en sväng på em, var och handlade och gick en runda med puppe. Skönt med frisk luft. Imorgon ska det också vara kasst väder😒 
 
Nu är jag så trött så ögonen går i kors. Sitter och nattar Z. Så fort han har somnat så ska jag tvätta mig och sedan ska jag också sova. Har en lika intensiv dag framför mig imorgon. 

Ska bli så kul att gå tillbaka och läsa detta. Då ska jag ge mig själv en stor klapp på axeln och säga, fan vad grym du är, du klarade det! 

Att vara mamma är helt klart bästa och tuffaste "jobbet" som finns. Jag älskar varje min av det, men ibland vill jag rulla ihopa mig till en boll och gråta en stund.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0