16e feb

Happ då var helgen över. Så himla tråkigt väder denna helgen, så dagens utflykt fick bli maxi... vi körde tom dit för det blåste och regnade så mkt. Handlade ingredienser för jag tänkte att jag skulle baka, men det hann jag inte med. 

Åkte hem till Alex mormor och morfar och åt middag där. Leo var trött när vi kom dit. Lyckades få honom att somna där men tyvärr så sov han bara där i 30 min. Så han var ganska trött och gnällig typ hela kvällen. Var tvungen att gå runt med honom hela tiden. 
Försökte att natta om honom, han somnade vid bröstet men så fort jag la ner honom så började han skrika. Blev att vi åkte hem lite tidiagre än vanligt ist. Men det gjorde inget för Z måste ändå somna i hyffsad tid. Dels för att det är fs imorgon, men mest för att Leo väcker oss kl 6 varje dag, så Z måste få så mkt sömn som möjligt. 

Som om Leos sömn inte var tillräcklig dålig har han dessutom blivit förkyld stackaren. Igår var det kaos första halvan av natten, vaknade var 30e minut.. tillslut la jag honom på sidan och då sov han bättre. Får se hur mkt sömn det blir inatt, men jag har inte mycket hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0