18e februari

Värsta natten CHECK. Har nog skrivigt värsta natten innan också, men inatt tog priset. Jag tror att jag fick ihop 1 h sömn och Leo likaså. Han har fått en tand och den bråkar en del med honom. Han hostar och han är inne i ett åskmoln så det gör han säkert extra orolig och vill ha super mkt närhet och jag är heeelt slut. 
Han bajsade nog 2 ggr inatt och kräkte ner sig minst 3 ggr. Och så ammande jag honom minst 15 ggr. När kl var 5 och jag inte hade fått sova något var jag helt förtvivlad satt jag bara och grät. Grät av trötthet, visste inte ens att man kunde göra det, men det kan man tydligen för jag har gjort det flera gånger till idag. 

Att jag sover såhär lite gör att jag känner mig som världens sämsta mamma för jag jag NOLL tålamod, noll energi till att leka och vara en rolig mamma. 
Just nu räknar jag ner timmarna tills Alex ska komma hem så att jag kan få känna mig som människa igen. Just nu är jag en zombi ko. En zombi som ammar.. 
Ber om en bättre natt, men har inga förhoppningar.. Dessutom har Z blivit förkyld, så han är snuvig och hostar ganska mycket. Så han kommer säkert väcka oss hela natten med.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0