28e februari

Det som inte får hända har hänt.. oj vad dramatisk det lät. MEN Leo har börjat bita när han ammar och FY SATAN vad ont det gör. Hans lilla tand har växt upp en bit och är syl vass. Så när han biter tag och drar gör det så fruktansvärt ont så att jag skriker. Jag kan inte hjälpa det, det bara kommer.
Och stackars lilla Leo blir så rädd när jag skriker så han börjar gråta..
Så nu är det ångest laddat IGEN att amma, för jag sitter på helspänn hela tiden och är rädd för han ska bita. 

Vi har testat med flaska några gånger, men det går typ inte alls. Men får bli hård träning nu för jag fixar inte detta bitandet. 
Åker nog och köper några olika nappflaskor imorgon och testar. 
Hade gärna ammar ett tag till, men nej, inte mer smärta i samband med amning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0