2a februari

TRÖTT. 
Puh vad jag är trött, vilken natt det var😣 Leo kör på sitt race, vaknar ca 1 gång/h. Men inatt när han ammade vid 4 så somnade han inte om, la ner honom i sin säng och han började "snacka". Han pratade och pratade och var hur glad som helst. Ville ju inte gå upp med honom för vill lära honom att på nätterna är det tråkigt och man sover. Vill inte lära honom att bara för han vaknar kommer man upp och leker och har det roligt, för då lär de sig det snabbt. Men han snackade så pass mycket och högt så han väckte Z. Så här låg jag i sängen och hade 2 vakna barn kl 4 på natten. 
Försökte att amma så han skulle somna om men nej det ville han inte. Bytte blöja på honom, för han äter ju så mycket på nätterna så den var sprängd full. I 2 timmar låg vi vakna och jag var så trött och jag var så irriterad, fast det är ju egentligen inte lönt att bli irriterad, han är bara 4 mån och ja han kan ju inte hjälpa det.. 
Men måste säga att Z var såå duktig. Fast att han var vaken och Leo var störig sa han inte ett ord. Gnällde inte, sa inget. Bara låg där bredvid tyst. 

Tillslut somnade Leo om kl 6 och då somnade Zachi också. Så sov han 1 h till kl 7. Då började han snacka igen. Men då gick jag upp med honom för jag ville att Zachi skulle få sova. 

Men nu är jag så trött så att jag vill gråta.. ska bli gott med kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0