Helgen.

Puh min rygg värker, det känns att bära runt på 2 barn, vagnar packning, you name it! Känns som min rygg håller på att gå av på mitten. 

Helgen är över och jag sitter nu och nattar Zachi, Leo somnade för en stund sedan. 
I fredags var vi på gender reveal för Chickans och Valons barn och det kommer bli en liten flicka! Så kul med en tjej i gänget, har varit väldigt mycket pojkar på sistone, så det var dags för en tjej!

Sedan igår var jag och ungarna först ute och lekte och sedan var jag och Leo på Josses 30 års fest. Men stannade inte så länge, för ville inte natta Leo där för att sedan dra upp honom en stund senare. 

Idag var jag också först ute med barnen. Tycker om att vara ute på fm, då somnar Zachi gott sen efter lunch. Sedan var mamma och Jan här och fikade och efter det åkte jag och barnen till Alex mormor/morfar. Så ja, helgen har gått i ett! 
När Zachi har somnat kommer jag nog också lägga mig snart, är helt slut, men mest i kroppen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0