12e januari

Alex är hemma och det är så underbart! 
Igår firade vi min mamma som fyller år imorgon. Zachi lekte med sina kusiner och sin morbror. Han är så glad för Simon, elr Pimon som Zachi kallar honom. Leo var vaken typ hela kvällen. Är så orolig för honom för han sove så lite om dagarna. Jag googlade (vet att man inte ska göra det) och en 4 månaders bebis ska sova ungefär 4 ggr på en dag. Leo sover ca 2 ggr på en dag..
Sedan har han börjat äta sämre. Innan kunde han ligga vid bröstet typ hela tiden och sutta, nu ligger han där mest och bökar. Äter lite, biter drar och håller på. Som tur är så ska vi till BVC i veckan så då hoppas jag att jag får lite svar och lugn i min hjärna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0