17e januari

Vi har sjukstuga här hemma. Zachi har ju varit dålig länge och när febern inte hade gett med sig på 4 dagar åkte vi in med honom och då visade det sig att han har fått halsfluss. Han fick utskrivet penicillin och hostmedicin. Febern försvann snabbt efter han började med medicinen så det var skönt. Men han hostar fortfarande mycket. 
Var oroliga över att Leo skulle bli smittad, men är tydligen väldigt ovanligt att så små får halsflus. Men något har han fått, för han hostar, är snuvig och idag har han även haft feber stackaren.  

Så inatt blev det inte mycket sömn. Leo vaknade och ville amma vart 30e min ungefär och så fort Zachi hostade så vaknade han. 
Och Zachi var vaken mellan 00-03.. 
Så det kommer att bli en tidigt kväll för mig. 

Imorgon ska jag ha födelsedags brunch med mina tjejkompisar, så hoppas på lite sömn så man kan vara hyffsat fräsh imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0