1a januari

Första dagen på året och det betyder att det är Alex 30 års dag! Stort Grattis till min bättre halva, min man, min bästa vän, pappan till mina barn. Hoppas att vi kommer leva tillsammans tills jord livet är över för oss. Ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig! 

2018 och 2019 kommer alltid vara de bästa året i mitt liv, åren då mina söner föddes. Jag är för evigt tacksam för dem och mitt mål i livet är att vara den bästa mamman till er. Så även hur bra 2020 kommer bli så kommer de aldrig kunna toppa de åren. 

Detta är antagligen sista året jag kommer vara mamma ledig så ska passa på att njuta så mycket som möjlig, fast att jag vet att det kommer vara jobbiga stunder. 
En del av mig känner att vi inte ska ha fler barn, men sen en annan del att mig vill ha 1 elr tom 2 barn till😅 Men oavsett blir det nog inte ett tätt barn (men ska aldrig säga aldrig).
Hade så gärna velat ha ett jobb inom smink, så det är det jag ska kämpa för nu. Min dröm är att jobba på tex kicks elr sephora. Och jag SKA få ett jobb där någon gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0