29e januari

Om 30 min åker Alex till Sälen. Känns sådär. Han är borta mycket som det är med hans jobb, så inte jätte kul att han åker iväg när han är ledig och jag vet att han känner likadant. 
Men jag hoppas såklart att han får en underbar resa med sina kompisar. 

Här hemma är allt bra med grabbarna, de är äntligen friska. 
Det ändå är att Leo har sovit dåligt de senaste nätterna. Han vaknar ofta, typ varje/varannan timme. 
För någon vecka sedan hade han några jätte bra nätter, en natt åt han bara 1 gång och natten efter bara 2. Så trodde, elr hoppades på att det skulle bli det nya, men tyvärr blev det inte så. Men ja, det kommer vara bra och dåliga nätter ett bra tag framöver. Kommer inte ihåg hur gammal Z var när han började sova hela nätter. Men det längtar jag efter (fast att man inte ska längta bort tiden). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0