30 bast!

Igår blev jag hela 30 år, så galet det kändes att skriva 30?! 

Jag har abslout ingen åldersnåja vilket är väldigt skönt. Jag har allt jag vill ha, mina 2 älskade älskade söner och min älskade älskade man som förgyller mitt liv varje dag. Vi bor i ett hus vi verkligen trivs i och jag känner mig väldigt lyckligt lottad!
20 åren var roliga, mycket reser, fest och vänner. Sedan de senare delen av 20 åren kom barnen och huset.
 
Nu i min 30 års ålder vill jag ha ett nytt jobb. Jag vill helst av allt jobba med smink, min största passion i livet. Så förhoppningsvis blir det jobb inom det. Annars får jag börja plugga. Men nej fan, jag ska ha något jobb med smink! 

Innan jag är 40 vill jag gärna gifta mig också! 
 
Men roligast av allt ska bli att se mina barn växa upp❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0