31 januari

Sista januari idag. En månad närmre tills Leo ska börja fs och jag ska börja dagis😬 tanken är att ha ska börja januari nästa år. 
Och jag ska ha hittat ett nytt jobb tills dess! Men jag längtar verkligen inte. Vi kommer antagligen inte ha fler barn, så detta är min sista mammaledighe.. men på ett sätt så känner jag att det börjar bli dags. När jag ska börja jobba igen har jag varit hemma i 3 år.. MEN ska inte börja nojja över det redan. Det är ett helt (11 månader) kvar! 

Kan ju även nämna att Leo sover fortf som en kratta.. Vakna ca 1 gång/h och det ända han vill ha är bröstet. Försöker först med nappen men den TOTAL vägrar ha än nu. Innan så tog han den ibland, men nu är det STOP och han blir såå förbannad när jag försöker trycka in den. Så det slutar alltid med att jag ger honom bröstet, så suttar han någon sek sedan somnar han om igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0