5e januari

Idag är det exakt ett år sedan jag plussade på gravtestet och oj vilken chock det blev! 

Jag gick på antibiotika för min hud och man får inte ta dem när man är gravid. Jag trodde inte att jag var gravid. Men jag tyckte att det kliade lite i mina bröst. Så jag tänkte att jag tar ett gravtest bara för att vara på den säkra sidan så jag kan fortsätta med tabletterna. 
Kissade på stickan och ett tydligt + visar sig typ direkt. Tror jag skrek OMG OMG hundra gånger. Sprang in till Alex som låg och sov med Zachi och bara OMG JAG ÄR GRAVID. 
Tog ett tag innan chocken la sig och vi båda tänkte, hur ska vi klara detta. Men abort var aldrig på tal. Vi har alltid sagt att vi vill att Zachi ska ha minst ett syskon. Vi trodde inte det skulle bli såhär tätt men hellre tätt än inget syskon alls. 

Nu när Leo är här så känns det så självklart som det bara kan. Såklart att Leo skulle komma och bli en del av vår familj. Min lilla älskling! Tack Gud för mina söner och Alex, det är allt jag någonsin har bett om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0