Ångest

ush då är dagen här då Alex ännu en gång ska ut och jobba. Kommer det någonsin ske utan ångest? Tror inte det, det har varit såhär i snart 12 år så tror inte det kommer vara någon skillnad de närmsta åren..
Men ja det är såklart tuffare nu när jag är själv med de små. Desto äldre och mer självständiga de kommer bli kommer det förhoppningsvis bli lite lättare. 

Det som är skönt är att han bara ska jobba 1 vecka denna gången, alltid något att glädjas åt😊 Men det är 3 heldagar själv med båda eftersom att det är röd dag på måndag= ingen fs för Zachi. 
 
Blir alltid lika shockad över hur snabbt tiden går när Alex är hemma, 3 veckor sa bara swish. Visst nu har det varit mycket med julfirande, nyår, födelsedag osv. Men ändå, det kan vara en 4 veckors ledighet och vi har inget spec planerat, men de flyger ändå iväg. 

Vi lyckades få undan allt julpynt idag. Jag älskar när det ska fram och jag älskar när de ska undan. Allt känns så rent och fräscht när det är borta. Nu vill jag inte höra/se en ändå julsak på 11 månader. 

Tänk nästa jul är Leonidas 1 år och 3 månader. Undra hur han kommer vara/se ut. Undra om han kommer gå? Prata? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0