Hur gör man?

Kan någon berätta för mig hur man gör? Finns det något rätt svar hur man gör och vad man inte får göra? 
Ammar alltid Leo innan han ska sova, vill ju att han ska somna mätt och han blir trött av det, win win 
Sedan lägger jag honom i sin säng, antigen har han somnat vid bröstet elr så bökar han runt lite och sedan somnar. 
Men nu har han börjat med att han att blir helt hyper när jag lägger ner honom i sängen, fast att han har somnat vid bröstet. 
Tar upp och ammar igen, samma visa börjar sprattla när jag lägger ner honom. 

Tillslut så lät jag honom ligga och skrika ett tag för att trötta ut sig. Han fick skrika i 5 min sedan ammade jag honom igen och när jag la ner honom sen så sov han vidare. 
Men jag känner mig så taskig när jag låter honom ligga och skrika, men vad ska jag göra? 
Och ja Zachi satt i sängen med mig, för han vägrade sitta ute i vardagsrummet med mormor. 
Hoppas detta bara är att han är i sitt åskmoln och det vänder tillbaka till lätt nattad sen igen. 

och ja, dessutom vaknade han typ 1 gång/h hela natten.. och Zachi låg vaken ca 1 och en halv timme. Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0