Klapp på axlen

Omg idag var en pers! Eller nattningarna.. jag får inte ihopa det, elr tillslut. Men idag krävdes det tårar, skrik och massa tålamod (som nästan brast) 
Anade att Leo började bli trött för han blev helt hyper. Satte på youtube till Z och bad honom vänta i vardagsrummet när jag skulle natta Leo. Men det ville han inte. Så jag tog ut och ammade leo i vardagsrummet. Han somnade vid bröstet, men när jag gick in i sovrummet och la ner honom i sängen vaknade han och började skrika. Tog upp och ammade igen men Z kom in och störde honom. Försökte lägga ner honom igen men det gick inte, han bara skrek. Upp och amma igen tills han nästan sov och sedan la jag upp honom på bröstet som jag brukar göra, låg och mös. När Z kom in höll jag för Leos öron😂 Tillslut gick det att lägga ner honom och han sov vidare. 

Sedan skulle jag duscha Z och han HATAR att duscha. Så han bara galllskrek. Nu sitter jag inne hos honom och väntar på att han ska somna. 
När han har somnat så ska jag städa undan 1 miljon leksaker sedan blir det godnatt för mig med. 

Det låter kanske som jag klagar på hur jobbigt det är, men det gör jag inte. Eller kanske, men hur jobbigt det än är och hur frustrerande det är ibland finns det inget hellre (jo att ha Alex hemma) jag skulle vilja göra. 
Jag skriver av mig för att få ut frustrationen  Sedan är det kul att gå tillbaka och läsa detta. Jag går tillbaka i arkivet hela tiden och läser om vad jag gjorde t ex idag för 2 år sedan, det är så kul. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0