Läggning

Det absolut mest utmanande med att vara själv är läggningen. 
Jag vill inte att Z ska sitta själv ute i vardagsrummet, känns taskigt mot honom (fast han kanske inte bryr sig?) men när jag har med honom in i sovrummet så stör han Leonidas när han ska somna. Han är för liten för att förstå att han ska vara tyst. Säger jag till honom så är han tyst i någon sek, sedan i nästa stund kan han skrika MAMMA precis när Leo håller på att somna in. 
Så ikväll tog det ett tag för Leo att somna.. men nu sover han och jag sitter inne och håller på att natta Z. 

En annan dum sak jag gjorde idag var att göra Leos säng större. Hädan efter ska jag göra alla förändringar när Alex är hemma. 
Fick ta upp Leo och göra hans säng som vanligt igen. Ammande om honom och visp så somnade han. Han är så van vid att det är så trångt i hans säng så vi fortsätter med det ett tag till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0