28e juni

Det händer inte så mycket, därför jag knappt uppdaterar något. Men jag vill ändå in och skriva. 
Leonidas kryper mer och mer för var dag som går, nu kan man hitta honom lite överallt. Men jag har märk att han har kommit in i någon seperations period, han vill kunna se mig hela tiden. Lämnar jag rummet så gnäller han. Kommer ihåg att det var samma med Z. Nu när de kan röra sig så lär de sig att DE kan ta sig ifrån mig. 

Egentligen ska Z på fs imorgon. Men jag skiter i det. Ska skriva till dem att han kommer tillbaka efter sommaren. Precis som Leo har separationsångest har jag också det. Hatar att min mamma ledighet snart är över och jag aldrig mer kommer vara det. Hade vi haft ekonomi till det hade jag varit hemma tills de börjar skolan. Älskar att vara mamma, ungås med mina barn. Det är det bästa jag vet. De finaste komplimangerna jag kan få är när de säger något fint om mina barn. Att vara mamma är verkligen min roll i livet. Allt jag någonsin ville bli och det bästa som har hänt mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0