6e juni

 
Vi har ett litet projekt här hemma. Det var dags för Leo att få ett eget rum. Han låter ganska mycket när han sover och jag vaknar av minsta lilla ljud. Så fast att han sov så väckte han mig flera ggr. 

Så jag och Alex har bytt rum till mitt gamla beauty room och Leo fick vårt gamla. 
Så i vårt nya rum har Alex byggt en garderob och vi satte in vår heltäckningsmatta. Det rummet är ganska litet, så var orolig hur det skulle bli. Men det blev SÅ BRA! 

Nu är nästa projekt att vi ska gipsa igen dörröppningen till garderoben i Leos rum, spackla, måla. Och sedan göra en ny öppning till den garderoben ifrån tvättstugan. 
Och sedan ska vi inreda Leos rum. Men vi vet inte alls hur vi vill ha det där inne..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0