11e mars

Natten blev bättre än vad jag trodde den skulle bli. Zachi hostade jätte mycket de första 2 h när jag hade lagt honom. Men sen så slutade han hosta och hostade ingenting under natten? Fattar ingenting? Men det kan ju vara så att det var ret hosta han hade och då kanske det försvinner när man väl har somnat. 
Idag har han knappt hostat något, så hoppas den är borta nu. 

Och Leo sov helt OK. Helt ok för Leo är att vakna vartannan timme. Men det är ju dubbelt så bra som varje timme som det annars är.. 
Men eftersom att jag trodde att natten skulle vara KAOS så är jag väldigt positivt överraskad. 

Åh jag måste sluta bry/oroa mig om hur saker och ting kanske blir. Det blir vad det blir och det är bara att göra det bästa av situationen och gilla läget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0