14e mars

Ändrade planer. Dagen började bra (dock tidig. Leo vaknade 5:45) Efter frukosten mötte vi upp Stina, Bastian och Isak på lekplatsen i det fina vädret. Barnen fick leka av sig och jag och Stina satt och pratade i solen.
Vid lunch gick vi hem och pappa kom över och lagade mat till oss. När jag skulle byta blöja på Z tyckte jag att han kändes varm. Tog tempen på honom och han hade 37,8. Precis på gränsen till feber. 
Planen idag var egentligen att Z skulle sova hos sin farmor och jag skulle träffa mina tjejkompisar. Men nu i corona tider så vågar man inte ta några risker. Så avbokade med tjejerna och ringde farmor och berättade som det var. Så istället blev det en mysig hemma dag med mina pojkar❤️ 

Han hade ingen feber nu ikväll, så vet inte vad det är. Men till 99,99% är det en helt vanlig förkylning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0