16e mars

Happ, känns som Corona grejen bara blir värre och värre för varje dag som går. Jag tror att skolorna kommer bli stängda innan veckan är slut. 
 
Zachi är iaf helt frisk nu, snuvan är borta så jag får lämna honom på fsk. Men Anastasia och Corre är lediga så så länge de är med mig så kommer jag hålla honom hemma. 
Sedan får vi se hur vi gör sen när Alex kommer hem. 

Som vanligt sover Leo dåligt, men inatt var det ännu sämre. Han vaknade ca var 30e minut😴 han har lite hosta nu, hans andra tand har precis brytit igenom och han har inte bajsat på 2 dagar. Så jag vet inte vad, eller om det är allt som ställer till det. 

Har ju börjat ge honom lite att smaka. Men nu när han inte har bajsat så har han bara ammats och fått plommonpuré. Förhoppningsvis släpper det imorgon🙏

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0