27e mars

Sitter just nu och nattar Z. Har suttit här inne ett bra tag och han verkar inte super trött, så detta kan nog ta en stund😴 
 
Är själv också ganska trött. Leonidas sover bättre, men bättre betyder inte bra. Han vaknar ca 3 ggr på nätterna och då ammar jag honom för då somnar han om typ direkt. Men han är så morgonpigg. Han vaknar ALLTID innan kl 6. Imorse gick vi upp 5:50, igår var det 4:50... Så dels att jag är uppe ofta på nätterna plus att jag är uppe svin tidigt gör att jag är heelt slut på kvällarna. Klockan är nu 21:15 och mina ögon går i kors.. 
 
Vi bytte säng till Leo. Han hade en side by crib och den var ganska liten. Så han kunde inte vända sig utan att ta emot kanterna. Så tror faktiskt att det var det som bidrog med att han vaknade så ofta på nätterna, att han bara ville vrida på sig men inte kunde. För sen när vi bytte säng och han fick Zachis så har det blivit lite bättre. 

Alex håller på att bygga en ny säng till Z. Så just nu har han resesängen. Men förhoppningsvis blir hans säng klar snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0