9e mars

Oj vad tiden går snabbt när Alex är hemma.. de veckorna bara flyger iväg. 

Måste börja med att nämna att min lilla älskade underbaraste Zacharias blev 2 år i lördags. Samtidigt som det känns som han alltid har funnits i våra liv föralltid kan jag inte fatta att han redan är 2. Kommer ihåg dagen jag fick reda på att jag var gravid med honom som om det vore igår. Mina lyckligaste ögonblick i livet är med mina barn. 

Vi hade kalas för honom i lördags och han fick så mycket paket, tårta chips, godis. Ja, det verkligen lös om honom så lycklig han var. Det bästa av allt var att Alex tog extra ledigt så han kunde vara med och fira honom. 

Annars är livet ganska oförändra. Leo sover lika dåligt som vanligt.. har bestämt att försöka gå över till gröt/ersättning på kvällarna och se om det hjälper. Han fick lite gröt nu ikväll, bara några skedar. Sedan blandade jag en ersättning. Men han ville inte ha flaska. Så testade att amma, men han ville inte ha bröstet heller. Så han måste ha blivit mätt på den gröten han fick. 
Jag tror inte att det kommer göra någon skillnad. Men man kan ju hoppas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0