15e maj

 
Leonidas har fortsatt att sova bättre🙏 Inatt fick han en flaska vid 22, sedan fick han en vid 2:30 och efter det sov han till 6:30. Alltså wow det är sådan skillnad. Från att ha vaknat ca en/varannan timme och vilja gå upp kl 5 varje morgon till detta?! Rena drömmen! Visst längtar jag tills han sover hela nätter, men det kommer väl så småningom, jag tar allt som är bättre än vad det var innan. 

Imorse åkte Alex, det känns alltid så himla tomt de första dagarna. Jag känner mig så ensam fast båda barnen är hemma. 
Men jag hinner bli van vid att ha honom hemma, kunna prata med honom när jag vill.. sedan är han bara borta. Men jag vet att den känslan brukar försvinna efter några dagar.. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0