17e maj

 
Första helgen utan Alex, dvs de tuffaste dagarna är snart över. 
 
Igår hade vi babyshower för Chickan, längtar så mycket efter deras bebis💕 Det är så kul när ens vänner får barn. Av alla mina vänner var jag nr 2 att få barn och bland mina närmsta vänner var jag först ut. Och vi är nästan helt säkra på att vi inte ska ha fler barn, så nu ser jag så fram emot alla andra i min närhet som får sina små bebisar som jag ska få mysa med. 

Efter babyshowden kom tjejerna hem till mig och vi beställde mat och hade det mysigt. 

Leo vaknade bara 1 gång inatt, så det var himla skönt och så sov han till 6:30🙏 Är fortf i shock hur mycket bättre han sover nu när vi inte längre ammar. Tanken av att sluta amma var värre än att sluta. Trodde det skulle vara sååå jobbigt känslomässig, men njä, visst, det var mysigt och jag saknar det. Men det var bäst för oss båda är jag helt övertygad om. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0