25e maj

 
Dagarna flyger verkligen förbi. Leo har redan hunnit fylla 8 månader, helt galet! Han är fortfarande den alltid glada killen. 
Nätterna är fortf sådär, mycket bättre än innan. Men äter fortf 2 gånger på natten och vaknar mellan 5-6 på morgonen. Längtar så tills han börjar sova hela nätter.. och börjar sova lite längre hade inte skadat heller. 

Men på dagarna är allt bra. Jag lämnade Z på fs 2 dagar förra veckan, men det kommer jag inte göra denna veckan. Var så omständigt och stressigt på morgonen. Leo brukar somna vid 8:30 sin första nap. Så då måste jag natta honom innan vi ska gå. Sen på em brukar han sova vid 13-13:30 tiden och då måste jag först natta och sedan gå till fs. Sen vaknar han nästan alltid precis när vi kommit hem och han hade behövt sova lite längre sin andra nap, som han kan göra när han sover i sin egen säng på em. 

Vi har så himla bra rutiner när jag har Z hemma som funkar så bra! 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0