31a maj

Sista maj, mors dag. Har haft en helt underbar dag. Leo vaknade vid 5 som vanligt (😴) sedan kom alex och Z upp vid 8. Då fick jag ett paket av mina pojkar, ett par birkenstock som jag har velat ha väldigt länge. 
 
Sedan åkte vi hem till Anastasia för frukost nr 2 för mig. 
Jag åkte hem med pojkarna vid 12:30 för de skulle vila och det passade även jag på att göra. Sedan kom Anastasia och Alex hem och vi började med maten. Alex mormor, morfar och morbror är här också och det är jätte kul för att vi träffas ju inte nu i dessa tider. Men vädret är så fint så vi kan sitta ute. 
Har varit en helt magisk dag. 

Nu har jag precis nattat Leo och ska ut till de andra igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0