5e maj

Ett par dagar sedan jag skrev nu, men det har inte hänt så mycket.. Leo sover fortf dåligt.. Men jag har bestämt mig nu för att sluta amma. Känns som jag har skrivit det många gånger. Men nu verkligen menar jag det. Både han och jag känns redo.
Det tuffaste kommer såklart vara nätterna, eftersom att han vaknar så många gånger och vill sutta. Och på nätterna när han vaknar så orkar man ju verkligen INGENTING, bara tanken av att upp och trösta/vagga är jobbig. Då är det "lätt" att bara ge bröstet så somnar han om snabbt och jag med efter det. 
Men det är dags för honom att börja lära sig sova längre mellan uppvaken och ja, det kommer att vara svin tufft. Men något som behövs göras.. 
På dagarna är han hur go och glad som helst❤️ 

Zachi har varit hemma nu från fs i 2 månader, men det är dags för han att börja gå igen. Vi kan ju inte ha honom hemma för alltid.. Han kommer nog vara ledsen vid lämningarna, men vi vet att han har så roligt där när han väl är inne i det.  

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0