20e november.

Ja det som jag inte ville skulle hände händer ju tydligen, att jag inte uppdaterar om livet här. 
För det mesta är allt bra, men ibland och tyvärr ganska ofta som idag så känns det som att jag och Z bråkar hela dagen. Och jag hatar det. Finns inget mer i livet jag hatar än att bråka med mina barn. Jag vet att det är trots han går igenom och han måste lära sig. Men det är så psykiskt påfrestande. Det ända jag vill göra är att leka och umgås med mina barn. Men när jag själv är det tyvärr det sista jag hinner med. Och då gör Z allt för att få min uppmärksamhet och då tyvärr oftast genom att hitta på ngt skit.. 
Det är bara att kämpa vidare och samla mer tålamod.. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0